Det skulle vara lätt för mig att säga jag inte gillar dig, men det gör jag, tror jag


Onödig bild. Vaknar varje morgon och tänker samma sak, men på kvällen är det ändå likadant. Sjukt onays. Jag vill ha sommar.

It's always better when we're together

Chilldag. Orkade ej kliva upp i tid för skolan så jag stannade hemma och gjorde ingenting. Jag hade ändå bara 2 lektioner och de var fett onödiga. Gympa och spanska. Pallzor. Och så var det ju international skip school day. Fast det verkar inte riktigt som om det var någon som tycker att Facebookevenemang är viktiga, synd.

Hursomhelst tänkte jag ta en sväng förbi Stureplan och hämta gratis vitaminvatten eftersom min kära broder sagt att det delades ut sådana där, men jag ändrade mig. Jag åkte förbi Stureplan och vidare till Eriksdalsbadet istället och simmade. @ badet var det en äcklig tant som försökte ta min plats i bassängen. Äckeltant. FAST VÄDRET GJORDE DAGEN! Det var SKÖNT att gå ute. Jag känner att våren äntligen (fet, kursiverad och understruken för maximalt eftertryck) är på väg! Nu fattas bara att snön försvinner.

I believe in memories

Trevlig dag. Tejpade fast Lisa H i bänken och såg Shout out louds @ Pet Sounds.





igår vaaa

Gick ut och promenerade i värmen i en timme innan jag insåg hur helvetes kallt det är ute, så jag tog bussen och åkte iväg, bort från hemmet mitt. Orkar inte inte inte inte vara hemma. Alla är så fruktansvärt nyfikna hela tiden. Så jag gick och gick och gick tills blodet i mina ben frös.
  Väl tillbaka på Odenplan ber Lisa mig komma hem till henne och vi drack te och tittade på Lejonkungen och Taran och den magiska kitteln. En gång i tiden hade jag också den filmen, men det var före min mor tyckte att den var för läskig för en liten flicka som jag. Man blir alltid påminnd om de mest traumatiska minnen från barndomen. 10+ år senare är jag fortfarande sur på moder för att hon slängde filmen. Jag gillar när Taran ska byta svärdet mot kitteln och han säger att svärdet är hans käraste ägodel trots att han bara haft det i sisådär 5 minuter.
  När jag kom hem tittade jag på Amélie och åt ett helt paket hallon, själv. Det var sjukt gott.

lördagskul


Screams calling London

Jag som trodde att det skulle sluta i lördags. Hah! Det slutar aldrig. Fuck off. Jag är ohyggligt trött på Stockholm och all denna snö som aldrig slutar falla. Det är ju aldrig någon som ser. Nähe okej. Synd. Det är ju aldrig någon som ser.


Kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen?

Kanske världens sötaste flicka fyller 16 år idag. Varje bild = en låt som påminner om henne.











giggidibigidiup just another day


Typ så här ser jag ut när jag tänker på fysikuppsatsen, novellen, nationella proven, spanskan, gymnasieval och The Wave som jag tror ska vara utläst imorgon. Haha Smack Lollo the cracker man, hej!


Sheila goes out with her mate Stella

Somnade, igen, när jag försökte skriva min fysikuppsats. Min mamma tycker inte att jag borde köra adyaybhelg varje helg. Jag tycker motsatsen.
Klicka på första bilden och lyssna på en fin låt.


Gal1

Jag och Lisa last weekend, girlz just wanna have fun @ la casa de Lisa.




Igår @ källarN innan alla kom. Gillar Caroline, hon är inte alls läskig, nej nej.


Sedan blev det asnays, tills äckliga grannen tittade förbi.

Tidig morgon när Magda fortfarande var knäpp. Älwsk pårej gullet. 



I'm made out of glue


hej typ stor arm?
Ikväll är det parthey i källarn. ¡Grankåda para el pueblo!


Har kul en casa

7 sanningar om dig själv.
1. Jag stör mig på människor som sicksackar (zikkzakkar) i trappor. 2. Jag blir äcklad av vissa människor. Typ liksom ba kväljningar. 3. Jag fnissar nästan alltid @ tuben åt konstiga saker när jag är ensam. 4. På morgonen tycker jag att mitt hår är fint och sen kommer jag till skolan och då ser det ut som ett kråkbo. Eller nej, som okokt spaghetti. 5. Jag hatar att jag tänker så jävla mycket. 6. Jag mår dåligt när folk har skrivit dem när det ska vara de, min mage knyter sig. 7. Jag bryr mig egentligen inte.
7 sanningar om veckan.
1. Eh, sanningar? Jag är sjukt trött på mina föräldrar, det enda de gör är att tjata om gymnasievalet. Jag orkar inte. 2. När jag gick hem från skolan kunde jag inte sluta le. Anledning okänd. Nej, anledning känd. 3. Det här var galet svårt. Jag orkade inte bry mig om att mina jeans var trasiga som FAN. Såg ut som ett jävla trashoffer. Ser fortfarande ut som ett jävla trashoffer. 4. Det fanns en som jag irriterade mig ovanligt mycket. 5. ÅHHH MINA FÖRÄLDRAR ÄR SÅ JÄVLA IRRITERANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6. Kände som i sjuan. Inte kul. 7. Jag längtade till nästa helg redan på söndagen.
7 fina låtar som passar just denna vecka.
Måste det vara fina? Den här veckan har inte varit så fin.
1. Brigitte Bardot - Moi Je Joue, för då blev jag så glad och sugen på att göra nåt kul 2. The Velvet Underground - She's my best friend, någon var gullig. 3. Frank Sinatra - Over the rainbow, för jag orkar inte vara här. Jävla människor. 4. Broder Daniel - No time for us (akustisk), tid är ett påhitt. Det finns ALDRIG tid. Jag hatar tid. 5. Fever Ray - If I had a heart, haha jag vill känna något. Jag gör aldrig det. 6. Belle and Sebastian - Expectations, alltså nationella proven. Förväntningarna är ovanför stjärnorna. 7. Melpo Mene - I adore you, eh, jag vet inte riktigt men den är sjukt bra. Jo, jag vet visst. 
 7 fantabulösa saker du gjort. 
När då? Genom tiderna? Men... orka. Kör på veckan, alltså sju dagar bakåt. 1. Varit på galen fest som jag knappt minns någonting ifrån. Sjukt kul. 2. Haft en gigantisk chatt med roliga människor. 3. Fnissat @ tuben, själv. 4. Firat Mithila på 60 och gett henne ett galet stort kort. 5. Ätit smet med Lisa H och Caroline. 6. Blivit lite hög på socker och fnissat som aldrig förr. 7. Kastat ett Läkerolpaket på Lisa H. hahahahahahahahahaha! Veckans bästa!
7 fina händelser.
1. ALLA konserter jag varit på. Så värt det, speciellt alla bob hunds. Bob hund @ Cirkus, bästa någonsin 2. ARVIKAFESTIVALEN! 3. När jag insåg att jag har lika många poäng som den som hade lägst @ Kungsholmen förra året. Alltså jag kommer TYP in. 4. Sexan. Hur jobbigt det än må ha varit ibland är det ändå de roligaste stunderna jag minns bäst. 5.Kom tillbaka till snön och kylan och det var ett levelet där. 6. När jag kom till London och allt var på engelska. Orka svenska. 7. Värmlandsskogen efter regn. Fett poetisk.

Je veux jouer à joue contre vous

När jag går själv på gatan känner jag mig alltid som en multihandikappad unge. Det är nog för att jag varje gång jag går någonstans börjar tänka på något knäppt och börjar skratta. Jag försöker alltid föreställer mig alla människor med konstiga attributer, eller så börjar jag tänka på något roligt som någon sa någon gång. De flesta @ tuben borde tycka att jag är konstig, för när jag känner skrattet bubbla upp försöker jag alltid kväva det i en hostning, men det låter oftast bara väldigt märkligt. 
   Min vackra hostning använde jag mig av idag när jag steg av tunnelbanan och precis hade pratat med Caroline. Det hade suttit en man på tunnelbanan som liknade Trötter från Snövit och jag kunde inte sluta föreställa mig honom med en hacka på väg till gruvan. Så när jag försökte mig på en hostning lät det mer som en arg and. Jag tycker om mig själv. Jag tycker om Brigitte Bardot.


What is worthwhile in the world if you can't be with the one you love?




Ibland är jag ganska gullig, speciellt när jag lyssnar på Broder Daniel och känner mig som 13 år igen. Haha allt suger. Jag gillar't.

Galeeeet

Galen kväll igår. Så jävla kul. Inte vet jag vad jag höll på med, men kul var det! Sedan stal jag lite bilder från Hanna S. Kände att det var viktigt.










12

Äcklig

12.16

Vi slutade halv 11 idag. Det var nays. Nu ska jag åka och simma, fast jag är galet trött så jag funderar på hur det vore om jag istället gick och la mig.


Johanna gulletjej

Johanna, min kära vän, tycker jag galet mycket om. Speciellt idag när hon under NO-lektionen skrev på min rygg "Tillhör Niklas P". Alltså, Niklas P är vår NO-lärare. GULLEE!!! ÄLSKAR DIG SJUKT MKT GMN! PUSS PÅ DIG! Min mamma skrattade så jävla mycket när hon fattade att det var Pinzke.
Lika gulliga 2006/2007 som 2010



Jånni Balle

Jag tycker om att jag inte har något smink, ser ut som att jag ska börja gråta, att min mun är sne, att jag var i skolan trots att jag planerat att inte gå, att jag använder badmössa när jag simmar, att min matte/NO-lärare skickade ett mail på Facebook, att det bara är tre dagar kvar till helgen, att jag har lika många poäng som den med lägst poäng som kom in på Kungsholmen förra året, att min iPod hade batterier idag, att jag slapp redovisa på spanskan, att jag lyssnar på soundtracket till Pocahontas, att mitt hår inte blir så tovigt, att jag börjar halv 10 imorgon, att Magnus Uggla är så jävla frän och att jag skrev galet mycket igår.


Lisuw går till ICUW och Lolzor stannar kvar i skolzor

Jag stör mig sjuktligt mycket på folk som inte kan skilja på "de" och "dem". Det gör ont i magen när det står fel.
Jag hade tråkigt @ spanskan och ritade Lisa H med snea ögon och krulligt hår och ett vakttorn/muminhuset.


RSS 2.0