Har kul en casa

7 sanningar om dig själv.
1. Jag stör mig på människor som sicksackar (zikkzakkar) i trappor. 2. Jag blir äcklad av vissa människor. Typ liksom ba kväljningar. 3. Jag fnissar nästan alltid @ tuben åt konstiga saker när jag är ensam. 4. På morgonen tycker jag att mitt hår är fint och sen kommer jag till skolan och då ser det ut som ett kråkbo. Eller nej, som okokt spaghetti. 5. Jag hatar att jag tänker så jävla mycket. 6. Jag mår dåligt när folk har skrivit dem när det ska vara de, min mage knyter sig. 7. Jag bryr mig egentligen inte.
7 sanningar om veckan.
1. Eh, sanningar? Jag är sjukt trött på mina föräldrar, det enda de gör är att tjata om gymnasievalet. Jag orkar inte. 2. När jag gick hem från skolan kunde jag inte sluta le. Anledning okänd. Nej, anledning känd. 3. Det här var galet svårt. Jag orkade inte bry mig om att mina jeans var trasiga som FAN. Såg ut som ett jävla trashoffer. Ser fortfarande ut som ett jävla trashoffer. 4. Det fanns en som jag irriterade mig ovanligt mycket. 5. ÅHHH MINA FÖRÄLDRAR ÄR SÅ JÄVLA IRRITERANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6. Kände som i sjuan. Inte kul. 7. Jag längtade till nästa helg redan på söndagen.
7 fina låtar som passar just denna vecka.
Måste det vara fina? Den här veckan har inte varit så fin.
1. Brigitte Bardot - Moi Je Joue, för då blev jag så glad och sugen på att göra nåt kul 2. The Velvet Underground - She's my best friend, någon var gullig. 3. Frank Sinatra - Over the rainbow, för jag orkar inte vara här. Jävla människor. 4. Broder Daniel - No time for us (akustisk), tid är ett påhitt. Det finns ALDRIG tid. Jag hatar tid. 5. Fever Ray - If I had a heart, haha jag vill känna något. Jag gör aldrig det. 6. Belle and Sebastian - Expectations, alltså nationella proven. Förväntningarna är ovanför stjärnorna. 7. Melpo Mene - I adore you, eh, jag vet inte riktigt men den är sjukt bra. Jo, jag vet visst. 
 7 fantabulösa saker du gjort. 
När då? Genom tiderna? Men... orka. Kör på veckan, alltså sju dagar bakåt. 1. Varit på galen fest som jag knappt minns någonting ifrån. Sjukt kul. 2. Haft en gigantisk chatt med roliga människor. 3. Fnissat @ tuben, själv. 4. Firat Mithila på 60 och gett henne ett galet stort kort. 5. Ätit smet med Lisa H och Caroline. 6. Blivit lite hög på socker och fnissat som aldrig förr. 7. Kastat ett Läkerolpaket på Lisa H. hahahahahahahahahaha! Veckans bästa!
7 fina händelser.
1. ALLA konserter jag varit på. Så värt det, speciellt alla bob hunds. Bob hund @ Cirkus, bästa någonsin 2. ARVIKAFESTIVALEN! 3. När jag insåg att jag har lika många poäng som den som hade lägst @ Kungsholmen förra året. Alltså jag kommer TYP in. 4. Sexan. Hur jobbigt det än må ha varit ibland är det ändå de roligaste stunderna jag minns bäst. 5.Kom tillbaka till snön och kylan och det var ett levelet där. 6. När jag kom till London och allt var på engelska. Orka svenska. 7. Värmlandsskogen efter regn. Fett poetisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0