Please believe me when you hear me say I love you

Hej jag har gjort en ny spellista som heter som favoriterna Ginger. För er som ej förstår det så är det en länk där det ser ut att vara vitt. Natti natti nu ska jag bege mig till favoritskolan Matteus och be min vackra fd engelskalärare att signa papper för om 1 år åker jag. Bye bitch kolla vad snygg jag är och kolla vad putiga mina läppar ärrr myser på golvet i polotröja. Mina händer luktar gott luktar som aaaaaahhhhhhhhhhhh dör. Känner den lukten (kanske ska skriva doften) överallt dör varje gång moder jord.

vår ungdomsarbetslössiffra är en skapad synvilla

Vänster så gay. Jag lyssnar på fransk mysig musik och känner mig fett cool. Josefine har en väldigt rolig film "det är ni som är... vi". It began in Hässleholm holm holm holm holm holm holm holm holm holm holm holm holm. Super Mario danciiiing. Alltså den här helgen helt konstig randomness HÖG. Popaganda var... bra. Nej jag vet inte fredag var sjukt kul igår var rätt otaggat. Fast vad gör vi? Nu kör vi!!!!! Mat var gott. Plockar hatt och ja. nu sova trött fortfarande sov typ ääckligt lä nge i natt. Nackspärr fast nu ändrade jag mig jag vill ha te känner att det här börjar bli lite mongo men jag orkar ej hålla på med punker och sånt trevligt.


HASCHTOMTE HASCHTOMTE

Okej igår träffade jag en riktig haschtomte. Haschtomten hette Ruben och var typ den roligaste människa jag träffat någonsin. Nej kanske inte en lögn men han var galet rolig och galen galen. Människan blev lite trött och gick och lade sig i tvätten och sov ett tag. Återkommer sen med isbitar och vill leka isbiten IGEN hela kvällen var typ isbit. Skrattar hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha så fort jag tänker på när han kom inkrypandes och sa att han sovit i tvätten. Fanny hörde röster i huvudet... Asså det var helt galet. Allt var så random random tofsar random hus random ställe Sockenplan wtf random behaviour vakna någon mekcar random random random. Ja och Popaganda var galet kul. Under Familjen kasta pepsi luktar typ fortfarande pepsi euww håret kletade sjukt mycket nu ser det ut som svinhår äckliiiiiigt. Coffee cow svart kaffe dansa på volleybollplanen sen på random dansgolv pingisborden. Asså så rolig kväll! 

Belle & Sebastian världens mysigaste band

You should go home before your money are gone

Mm folks nu ska jag köpa jeans. Jag är sjukt sugen. 2 bob hund rikare idag. Fett awesome fellas

Euww Blondinbella har gett ut en bok

Haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte haschtomte Jag lyssnar på doktor kosmos


Du kan sova i min säng

Shit imorgon börjar skolan. Fett taggad på Kungsholmen. Herre min skapare vad nervöst.
Hej lite fler vackra bilder från världens bästa resa. Fast de är Alexs (mongot på sista bilden). Hooomies












Tjockt taggad på gymnasium

Därför skadar man sig själv. Idag träffade jag Johanna och hade värsta deeptalk. Det var sjukt nays. Människors mogenhet = 0,00001/10 det är lågt känner jag. Skalan talar för en dig du där. Moahahaha. Jag lyssnar på Black Sabbath och känner mig fett rockig. Fett med rock. She was my woman, I loved her so. But it's too late now, I've let her go. Jaa så känner Mr Osbourne. Han har let her go. Det har jag med. En våg av depression vällde över mig idag. Eller ja, en våg av jag-vill-inte-längre-veta-av-matteus-låt-mig-vara rättare sagt. Kära du, jag mår illa. Jag har ätit snickers. Det fick mig att tänka på Jersey igen. Oerhört deprimerande. Kära du, låt mig vara. Kära du, gå någon annanstans.
Imorgon är det bullbak! Taggad till tusen vänner. Imorgon är det nervositetens dag. Dagen för doppardan. Shit vad nervöst jag vet ej vad jag ska bära på kroppen?!?!?!?!?!?!?!?!?! Oj oj ojo jo joj oj ojojoj jag kommer prova hela garderoben. Fast jag kanske har valt, kanske kanske tältet på bilderna. Ni får koppla själva tack. Det känns lagom mysigt/äckligt/chill. Fast kanske för mysigt? Kan inte någon komma och skänka kläder till mig och ba ha på dig det här eller dö.
Shit det var fett awesome idag, det kom fram en man till mig och Magda och erbjöd oss jobb! Typ tjäna FETA pengar. Snabba cash. Asfränt. Nu låter det som att vi ska sälja oss/sälja koks men så är fallet ej. Vi ska sälja andra saker... Typ... El? Vet ej. Han kom från Fortum eller nåt sånt. Shit man, coolt asså. Varje morgon kollar jag att inte någonting har hänt. Gud vad jag skriver mycket skit. Totally ointressant men jag är fett in the mood för att skriva skit. Jag är fett in the mood för att gå på Cosmonova. Konstig känsla. Jag vill verkligen gå dit nu. Det är så coolt. Asså SÅÅ coolt. Men nu börjar jag tröttna lite på mina egna ord så jag ska nog avsluta denna fina text med ett adjö till alla vackra vänner som känner sig lite sugna på info om mitt intressanta liv. Prussiluskan puss
Hippietjejen hänger under Eiffeltornet och är cool

Come for the week. You can sleep in my bed and pass through my life like a dream through my head

Alla är så djupa, så poetiska. Fotar regndroppar och artistiska ljus. Och jag, jag bara sover. Sjukt grunt (haha). Igår fick jag ett kort med vårt fina bröllopspar. Jag antar att alla vet vilka jag menar, annars en skam för svenska folket. Jag väljer bilder att framkalla att sätta upp på väggen att skratta åt. Oj nu höll jag på att glömma dagens outfit. Shit vad snygg jag ääär. Come for the week. You can sleep in my bed and pass through my life like a dream through my head. Bright Eyes är äckligt bra.
Zorro's coming to get ya little fella. Adiós amigos.

nattamat är bättre än sex

Hej folks. Jag känner mig så cool idag. Fröken Hult och jag tog en kvällspromenad och det var sjukt nays. Ännu mer pengar spenderades på mat matm at och kläder. Imorgon hej mineralsmink!!!!! Fett taggad. Så här såg människorna ut @ Jersey. Näe fler bilder orkar jag inte lägga upp. Natti natti fint folk




Asså shit my god världens bästa veckor hej då. Your mother is a toad!

Louise Larsson AKA hippietjejen sörjer redan alla göteborgare och skåningar. Dagen är sorglig sorglig sadness. Pure sadness. Pure gayness på Choffes väska. Gingerkids all over Jersey. Gingersims hjärta hjärta. Hahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha så mycket skrattar jag när jag tänker på The Sims Ginger och gingerkids. Jag gråter nästan när jag tänker på gbg och skåne. Det bästa var dancebattle LoRida vs. Gangstah AlekZ. Det var skitcoolt och jag snyftar en stund för alla som missade det. We no speak americano <3. Oj, fina fina dans. Badring på discot ASFRÄNT shit motherfucker. Your mother is a toad! Jag har aldrig haft så här kul, NÅGONSIN. Bästa 3 veckorna i mitt liv, helt seriöst. Det var FETT kul svänger på huvudet a la Ella. Lilla flicka sjukhus inte kul. Jag skrattar högt för mig själv när jag tänker på den rultiga powerwalkarkvinnan. Elak fy, men väldigt kul. Kärlek mellan Uppsala och Stockholm fint fint. Kärlek mellan Skellefteå och Stockholms GANGSTAAAHH fint fint. Stockholm haffar. "Jag vet inte riktigt om jag ska gå eller stanna kvar så nu måste jag lyssna på Should I stay or should I go för att få svar. Tycker du att jag ska gå?" Världens coolaste skåning. 8 tröjor 11 armband 2 converse rikare alldeles för mycket pengar fattigare. Shopaholic Hugo leder oss in i parfymbutiken och provar rosa tröjor och rosa hattar. Vissa undrar om hans läggning. Jag tillhör Vissa fast sen minns jag att han tycker om att lägga armen runt och hålla handen. Att han gillar det lite för mycket lite för olika flickor lite för många flickor. Inte riktigt okej. Det är fekke i mitt rum till DENNA låt. Kan ej sluta lyssna på den och kan ej sluta tänka på Mario Cart på datan och ljudklippen. Choffe världens roligaste pojke. Skrattar högt när han face dyker upp på min näthinna. Alla som har orkat ta sig igenom min extremt sammanhängande spännande historia bör se Eurotrip för den filmen är så jävla kul. Robotscenen i mitt heart 4ever. Imorgon känner jag att gråtattacken kommer stenhårt. puss
 

 

Och Hitlerungen


RSS 2.0