Hälsodag

Veckans första dag och vi hade hälsodag, vilket innebar att vi skulle vara hälsosamma genom att först boxas en EXTREMT ofräsch lokal och sedan spela basket. Otroligt kul, verkligen. Som tur var är Johanna alltid väldigt rolig och jag lovar att snart kommer man kunna ana magrutor efter allt skrattande.
Johanna efter alldeles för få situps: jag rullar fan upp!



I trampled like a leaf near you

Jag lyssnar på Coldplay och lägger pussel men tyvärr går det fruktansvärt dåligt. Jag misstänker att det saknas ett flertal viktiga bitar.
Så här ku lh ar jag
har gjort mig glad: Istället för musik: förvirring - bob hund
har gjort mig ledsen: The scientist - Coldplay
jag vill dansa till: Kom igen Lena - Håkan Hellström
jag vill dansa ännu mer till: Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
lugnar ner mig: Sunday morning - The Velvet Underground
jag lyssnar på för att bli pepp: On the beach - Honey is cool
påminner om kärlek: Sky phenomenon - Jens Lekman
påminner om gamla tider: If you got the money - Jamie T
påminner om ångest: No time for us (akustisk) - Broder Daniel
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Helt nära dej - Ted Gärdestad
lyssnas på i ilska: Starman - David Bowie
är väldigt, väldigt bra: Walk on the wild side - Lou Reed
jag lyssnar på när jag är kreativ: After hours - The Velvet Underground
påminner om sommardagar (kvällar): Nach heart - Honey is cool
påminner om våren: Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag, tror jag - bob hund
påminner om en bra film: Atmosphere - Joy Division
jag lyssnade på när jag var 13: Lemon - Broder Daniel 
jag lyssnade på när jag var 15: Brev till 10:de våningen - Thåström
jag lyssnar på just nu: Seaside - The Kooks

Den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna

Caroline, Elias och Munkish var här för att spela sällskapsspel. Trevlanz.



Caroline var här innan och jag dödade henne med ett biokort.

Är det såna där strumpbyxor, såna där som ser ut som en extra hud?

Fikade på Multikulti med mycket fina flickor idag. Snart ska Eliaws och Caruw komma hit.


cutt

Vad har hänt med alla jag känner den här veckan? Den här veckan har varit extremt konstig och alla har betett sig som multihandikappade idioter. Jag orkar inte.

QBA!

Är det konstigt att publicera tre inlägg på en kväll? Jag misstänker att det kan vara lite konstigt, men jag skrattar åt  Johanna.


Sjukt djupt, ingen kommer någonsin förstå

försöker finna fler falska fallskärmshoppare, fladdrar fladdermusaktigt flimrar. flimmerstopp. facklor framför finaste fin filur framkallar fredagsångest för fan finns fortfarande

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0