It's always better when we're together

Chilldag. Orkade ej kliva upp i tid för skolan så jag stannade hemma och gjorde ingenting. Jag hade ändå bara 2 lektioner och de var fett onödiga. Gympa och spanska. Pallzor. Och så var det ju international skip school day. Fast det verkar inte riktigt som om det var någon som tycker att Facebookevenemang är viktiga, synd.

Hursomhelst tänkte jag ta en sväng förbi Stureplan och hämta gratis vitaminvatten eftersom min kära broder sagt att det delades ut sådana där, men jag ändrade mig. Jag åkte förbi Stureplan och vidare till Eriksdalsbadet istället och simmade. @ badet var det en äcklig tant som försökte ta min plats i bassängen. Äckeltant. FAST VÄDRET GJORDE DAGEN! Det var SKÖNT att gå ute. Jag känner att våren äntligen (fet, kursiverad och understruken för maximalt eftertryck) är på väg! Nu fattas bara att snön försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0