No insparkling for Lolzor

Hej bloggis! Jag vill klaga. Jag får panik av alla hipsterinlägg på tumblr. Klarar inte ens av att titta på dem längre. Nej det är inte kul längre med långa låtcitat och grejer. Orkar inte. Nog klagat på det.

Idag skedde ett under, ett mirakel. Det här har aldrig hänt mig förut - någonsin och jag trodde inte att det någonsin skulle komma att hända, men det gjorde det. Idag. 11 september 2012, 11 år efter the Twin Tower attack. Jag valde helt själv att plugga fysik (alltså ingen läxa etc) och jag tyckte faktiskt att det var roligt. Det är helt otroligt! Jag förstod också! Asså det här måste ju vara lyckodagen. Jag är galen. Om en vecka säger jag nog att jag hatar det. Eller? Förhoppningsvis inte.

Annars blev jag vaskad från insparken. Ingen biljett. Jag vill mysa med Klara också lite. Hon är så konstig och söt. Det är kul att vara med henne, att vara på hennes veranda, att dricka thé (!) med henne. Hon är numera nykterist och dricker inte. Synd. Hade varit kul. På tal om det drack jag och min mor cider med alkohol i idag tillsammans TVÅ MÅNADER innan 18årsdagen! Mirakeldag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha åh älskling <3 love ypu too

2012-09-12 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0