Intressant.

Jag har precis gymmat. Svettats bort lite fett. Är hur trött som helst nu. Mina muskler värker mer än igår och jag är redo för att sova.

Idag var inte en speciellt spännande dag. Jag var i skolan från 8.20 till 16.40 och hade fest hela dagen lång. Sen gick jag hem och analyserade lite dikt och skypade lite. Sjukt spännande och intressant. Please anteckna! Please!!! Min klasskamrat ville dansa pole dance med mig imorgon men det va sjukt dyrt så jag vaskade.

Jag vill att det ska bli om 18 dagar nu men mest av allt vill jag sova så det ska jag göra nu! Gute Nacht! Imorgon är det tyska WOHO!!

Här är en bild på mig när jag pumpar vatten. Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0