Hej igen!

Hej hej hallå. Jag tyckte att jag idag skulle ta upp bloggandet efter Klaras speciella önskan om the rise of satsumas. Ja iallafall, här är jag igen, livs levande.

Vad ska jag skriva nu då? En presentation? En livshistoria? En djup text om mina känslor? Något estetiskt? Nja. Jag är ingen originell djup estet så presentation får duga.

Vem är jag? Louise alternativt Lollo, Lolzor eller Lou Lou. Det är inte okej att kalla mig Lou Lou. Den enda som gör det är Rickyboy (Rich, seriös pojkvän) när han vill irritera mig eller att jag ska springa mer när vi spelar squash. Jag är en glad och sprallig tjej på 17 jordsnurr, fyller år efter alla mina vänner och får vänta med en after school tills november. Japp. Livet suger. Nej skoja bara, jag går med 95or ändå så det är lugnt,

Det finns så mycket saker att berätta egentligen men jag orkar väl inte rabbla upp allt om mig. Jag gillar att mysa simma rita träna och ha ett uppstyrt dygn. Jag får ångest av att vakna halv 11 och slösa bort hela dagen på att lata sig.

Det får duga. Här är en bild på mig om ni har glömt hur jag ser ut.

 
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0