4 kontakter

Jag är så jävla taggad på imorgon!!! Jag vill egentligen va jättegay och skriva nåt om att jag ska träffa älsklingen imorgon men nej. Sån är inte jag. Även om det ska bli så underbart skriver jag ej sånt här. Eventuellt på sms istället. Då är det ju faktiskt till rätt person. Heh. Lider iallafall av extrem trötthet och sömnsvårigheter. Haha så klart jag gör. Iskallt är det också. Men asså jag klagar inte, jag skulle inte önska att mitt liv var annorlunda på något sätt förutom aa.... att Rich bodde här. Annars är det helt okej najs. Jag har världens absolut bästa vänner.

Jag har idag varit på storshopping på apoteket och chokladfabriken. Asmysigt har jag haft det. Nu ska jag packa och cykla lite på vår cykel hemma och sen sova sova sova. Föralltid helst. Hehe.

Jag tänkte berätta en sak om mig själv. Jag har cirka 4 kontakter på mobilen. Jag är helt seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0