poesi för alla djur

Jag vill inte tro att en identitetshandling är ett plastkort, utan det är en kyss. Älskar Mesaros. Varför har jag inget liv? Nu e klockan 3. Vad gör jag? Tittar på poetry slam. Men lol igår mailade jag ju mina kurser. Kul att kvinnan jag mailat till inte jobbar kvar. Fuck the system jag e sosse. Tågstation kanske. I livet. Skillnad. Antiklimax skulle jag kalla den scenen. Alltihopa e ett antiklimax. I torsdagsonsdags onsdags var det sa nån livet är en  konstpaus. Jag vet inte inte det. Nu blev det för många inte. Gör inte du det? Gör inte du det som jag gör, gör inte som jag jag gör ingenting. Jag tror jag förstår nu fastän jag  är inte barfota. nu ska hajag sovA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0