Lalalalalalalalalalalaaalalala

Hej. Det är 13 alt. 16 dagar kvar i skolan. Nyss valde jag kurser till nästa år. Vill ni veta vilka? Det får ni oavsett.

1. bild
2. engelsk litteratur
3. musik
4. filosofi och etik
5. histora
6. spanska

Tveksamt på det där med spanska men jaja. Det kan bli kul ändå. Spanska på engelska. Spanglish. Jesus Daily har bytt profilbild. Jag kommer vara estet i ett år. Fattar ni jag ska läsa bild OCH musik. Det kan ej bli mer estetiskt. Och filosofi. Och litteratur. Jag kommer serri inte fatta nånting av biologikemifysiklivet sen när jag kommer hem. Det blir spännande. Mitt liv är en äventyr. Skoja. There is something I never told you about that night. When you were sitting in the backseat smoking a cigarette you thought was to be your last, I was falling deep, deeply in love with you. Dom bästa festerna är dom man inte minns på morgonen. Anna Gavalda är vis. Jag vill också vara det men jag är inte det så lol. Asså jag är så konstig orkar seriöst inte med mig själv. Nu vill jag seriöst dö. Orkar ej leva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOl skoja men asså dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0