AND THE WIND IT KINDA BLOWS ME AWAY

HEJ. Idag har jag haft seriöst djupa konversationer på bild&form. Soft. Om språket och hur det begränsar tanken fast egentligen är det tvärt om. Blev arg och irriterad för folk förstod ingenting och ingen fattar ju att språket kommer från ett behov av att uttrycka tanken. DET BLÅSER SÅ SATANS MYCKET UTE OCH DET ÄR KALLT PÅ CYKELN IKVÄLL. INTE SÅ JÄVLA KUL OM DU FRÅGAR MIG. Jag ville seriöst dö när jag satt där och mina lungor bara revs upp av stormvindarna. Kul kul kul. Jag lyssnar på Kate Nash och imorgon ska jag seriöst simma. Och Manne e så jävla cool. Han bara djar och e frän. Och så ska han ta studenten nu. SLUTA SKOLAN. Satan vad skönt. Kul jag har ju lika lång tid kvar som 95orna. Anniehassenplug88 skriver att hon is looking for her Prince. CAPITAL P! Jag vill göra nåt med LUF men jag har ingen ork. Skojigt va. På lördag ska jag både jobba och chilla med extramattisarna. Tror jag ska säga att jag är jättesjuk till åldringarna. Gud jag är så jävla dålig på att komma dit. Orkar ejejejej och så ska jag inte ens gå på deras träff. LOOOOOK ALL I KNOW IS THAT YOU'RE THE NICEST THING I'VE EVER SEEN. NEJ MEN JAG BARA LJUGER HEJ DÅ.

På tomtar och troll väntar ingen inte ens skogen. Har inte tid att vänta måste huggas ner av de riktiga trollen. Är man rädd för något för att man är rädd för sig själv ser sig själv i det? Svårt att hitta mänskligheten när den gömmer sig bakom rutan. Jag har ingen du är utan. Man hittar ju nästan aldrig trollet förrän det gömt sig. Ingen väntar på att de ska sola sig i mörkerstoft. Lägg din glädje på min krumma rygg, sorgen får vi bära själva. Dubbel lycka kanske utplånar nåt annat. Jag menar så jävla mycket men jag vet inte. Troll är vi alla gömmer sig bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0