Visst kan jag låta ****************(minns ej ordet) men vad spelar nu det för roll?

HEj jag är taggad på livet .LOL har käkat en massa glass och hemgjord chokladsås, brottats med brorshan och vunnit en skedfight. OCH PLUGGAT PÅ EN LÖRDAG! Satan trore e första gången. E E E E jag använde nyss bokstaven E istället för är. Vilken fjortis jag e (!)!. Det är jättekvavt här för jag har inte vädrat på 16 år och nyss har jag besprutat mig med parfym. Chill. Aktivister på tvn skriker om jordens räddning, fast jag tror inte på den. Tror på vår undergång. Nee hoppaspå aktivisterna fast venne. Läser Mannes hipsterblogg fast han uppdaterar så himla sällan och så himla........ fint formulerat så jag får ångest. Läser mitt eget blaj och ifrågasätter det kirrade högsta betyget i svenska. Borde gå. Ska träffa Miranda och Calle. LONG TIME NO SEE som man säger. LONG TIME NO SEEN som man inte säger. Hehe. MAmma vill inte att jag ska gå men herrå.

Kommentarer
Postat av: josef

vad heter mannes blogg????

2011-03-12 @ 22:17:30
Postat av: Anonym

nollnoll.webblogg.se

2011-03-13 @ 15:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0