Välkommen in och upptäck riktigt schyssta sneakers

Asså seriöst. Skaffa mig ett liv. Låt mig inte hänga här längre. Fattar inte varför ni läser. Sri. Min mamma är jättekonstig och morfar kom hem packad. Kul. Faktiskt. Mitt finger är alldeles svullet. Venne riktigt vad jag ska göra men det får väl gå över. Åh gud idag var en jobbig dag. Do you ever wonder? Katherine kiss me, flick your cigarette then kiss me. Nej jag undrar aldrig. Eller så undrar jag dag ut och dag in. Dagen börjar ut. Gud kan ingen bara fatta att det stavas schysst? Herregud. Hate ya. JAG HAR GOOGLE PÅ MIN SIDA. Låt mig vara. Sluta tro att jag är dum i huvudet. Mår så jäkla dåligt och uh allt är bara så jäkla jäkla jobbigt. Jag hatar att vara sjuk. Now I'm drunk as hell. Jag, hela mitt medvetande, befinner sig i frontalloben på vänster sida (och jag kunde ordet omg??) där en ettrig liten jävla demon har flyttat in och förpestar området med en stickande smärta som hamrar bakom det vänstra ögat. Sitter seriöst här och gråter för att det gör så jävla ont. Jag hatar att vara sjuk. Jag hatar mig själv. Ja, gå hem. Lyssnar på kent och mår ännu sämre av det. Imorgon har jag två lektioner fast jag tror inte att jag ska gå alls. Eller? Jo, jag borde. Men sen så orkar jag inte. Och mitt huvud!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Vet inte vad jag ska göra för att slippa denna helvetiska känsla. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0