Från ritzan till rubblan

Jag har aldrig några egna ord hej hej. Alla mina vänner är packade och river ner sina liv i otålighetens avund. 

NEJ FAN JAG HAR ALDRIG HATAT ATT VARA MINDERFUCKINGÅRIG SÅ MYCKET SOM IDAG. KAN INTE 18-ÅRSGRÄNSEN BARA BRINNA I SATANS JÄVLA HELVETE?!?!?! Okej så här ligger det till: jag och mitt alterego King Louie hänger på Facebook i väntan på att Daniel har duschat klart, klickar mig runt på alla mina vänners sidor, hamnar på en fashionprinsessas sida och ser att hon har attendat "Poesikväll", tänker "satan, undrar vilken poet" och klickar på länken och skådar Detta "--- Kl 19.30-20.00 MATS SÖDERLUND ---". Asså jag kan inga ord som kan beskriva hur fucking bra han är. Alla jävla känslor som finns kan han fånga i ord. SATAN han är verkligen en inspirationskälla. Ja, hur som helst snurrar alla känslor i en själslig orkan och jag får nästan svindel av tanken på MATS SÖDERLUND! Nja, rätt långt ifrån nästan men men. Mitt i strömmen av känslor ser jag detta "18 år
Fri entré" och hjärtat sjunker till botten av ett milsdjupt hav. Scandic Malmen Lilla hotellbaren kan skjuta sig själv.

Imorgon ska jag vakta barn 17.30 - 22.00. Värd lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0