Yyyyyyyyyyyyyyyyytaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Är irriterad på mig själv heartlessly helping maselft. NE jag hjälper ingen annan. Eller mig själv. Känner mig självdestruktiv fast det är bara på skämt. Goodbye Johnny. En cool kille @ KG har infört vegetariska måndagar Meat free Monday. Jag älskar honom. Fast det gjorde jag redan innan. Fniss fast inte som en annan. Stalkar folk som en äkta stalker! Och så röker jag också! Som en RIKTIGT rökare! Chill. Livet festar vidare jag stannar kvar håller utkik efter livets gåtors svar. Eller bara efter gåtorna. Somliga tårar glöms kvar i efterhand göms under kudden fast läcker ändå. JAg gråter inte. Inte nu. Det finns ingen anledning att gråta. Jag lyssnar på Olivia Bergdahl och önskar att jag också var litterärt begåvad. Feministaktivistmor, det är min mor det. TIll och med Bamse är genomnormativ. Tänk om alla levde alliansen inte prioterar sånt här kul. Tänk om jag gjorde det tänk om jag stöder alliansen. Tänk om jag inte gör det. Tanken är inte en utan splittad i tusen. Jag är oense med min själ. Nu lyssnar jag på Laura Wihlborg. Hon är cool. Ögon att drunkna i fanns inga sånna. Nej det finns inga sånna. Jag ser inte någon glöd alls. S T E N D Ö D A  bara. Är trött på repetition. Aja ska till doktorn imorgon. Nu ska jag knarka. Amanda ska bazz. Alla ska bazz. Jag ska dö. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet så himla lite och jag vet inte varför jag inte vet att jag vet. Istället för musik: förvirring. Lalalalauhla. Fast det är inget liv utan livet och det är inget liv utan dig utan mig utan ett annat liv att leva fast vi lever inte adra liv så livet är ingenting. Ska sluta skriva självmordstexter som jag inte menar. Och alvedon. En alvedon ett pencillin ett litet jävla svin. I morse tänktes alla mina tankar  i rim. Kul. Fast det var lite av en lögn. Mitt finger ser missbildat ut. Det är defekt. Du är.

Låtsas yra omkring i känslokonfetti för att hamra in mig själv. Eller så var det du som gjorde det. Varför är alla så jäkla egoistiska? Varför är jag också det? Gud kan alla bara sluta tycka så jävla synd om sig? Gud kan inte jag bara sluta göra det? Borde irl sluta klaga. Oh sweet nuthin'. Aja, jag är i-ländare. Funderar på att flytta till ett u-land och få malaria eller AIDS och inte kunna räddas. Skulle vara sämst på att behandla mig själv. Suger på att vara sjuk. Lemme hear ya? Nej ok svara inte då. Call someone you love. Who is on the other and talking am I even home? Oh my and what shall we wear? Är ytligt taggad på en kamrat fast ännu mer taggad på min egna kamrat, mig själv. Jag undrar hur min egen värld ser ut. Det är säkert en skog. Om jag hade levt för 200 år sedan hade jag nog varit ett troll. Jag hade alltså varit påhittad. Tror att jag är det nu också.  Sajk jag är inte konstig. Jag är normal. Alla vill vara konstiga fast jag tror att jag är normal. Synd. Alla independentkids därute är ni verkligen oberoende? Är någon verkligen oberoende? Skulle inte svara ja om jag inte visste bättre. JAg hatar att generalisera för jag hatar när andra gör det. Jag hatar allt. Fy för världen e deppig 14-årig emotjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0