Killamangiro

Tänker att ikväll borde jag ta med mig kameran till vår asian night. Det ska jag. Jag älskar mina spontanvänner. Ringer säger hej ska vi vara asians? Jag älskar asians. Jag vill vara asiat. vET FAN INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG SATAN VAD SVÅRT DET VAR OM 57 MIN GÅR TUBEN. SKA NOG TA DEN INNAN SÅ BLIRE FÄST PÅ PERRONGEN XD HATAR ATT KLÄ UT MIG. NEJ SKOJA MEN JAG HAR INGA ASIAN CLOTHES. DÖ ALLT DÖ- N

Nu hittade jag en tröja. Känns lite bättre nu. Taggar till med orientalisk musik. Inte så spårat som det låter. E taggad på att åka. Venne om jag ska ha bxor eller inte. Nu har jag det. ORkar inte ta av mig dem nu. Shit det var länge sen jag hade på mig dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0