eapdlgpgkos

I gave her my heart but she wanted my soul. Vi diskuterade top 3 records igår. Det var studiedag hos Albert. Mina händer är iskalla förutom toppen på långfingret som är alldeles svullet och kokhett. Undrar vad som har hänt med det. Jaja. Jag tänkte på top 3 records. VILL GÄRNA LISTA DEM TILL ER
1. The Velvet Underground - Peel slowly and see
2. Bob Dylan - Blonde on blonde
3. Bright Eyes - I'm wide awake it's morning

Hej. IT AIN'T ME BABE. ÄR PIGG PÅ DYLAN. ASSÅ KAN SRI FORTFARANDE INTE FÖRSTÅ ATT HAN KOMMER TILL PEACE&LOVE. ÄR SÅ JÄKLA JÄKLA GLAD VILL BARA GRÅTA AV LYCKA. Har egentligen ingenting att säga för idag var bara en riktigt jävla jobbig dag då jag är sjuk som satan men ändå är i skolan. Imorgon är det fredag iallafall och vi slutar 11.10. Azum, simma. Jag är så jävla jävla dålig på att vara sjuk men jag tycker om att lyssna på Bob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0