Why not take all of me?

Tjo katter. Lolzor här skriver en novell eller är klar. VEnne. Sanna läser den men säger ingenting om den...?????? Ska kanske lämna in den på fronter nu. Jag är så jäkla trött att mitt huvud håller på att spricka. Tror jag ska bada. och läsa naturkunskap. Hatar skolan. Skoja, älskar skolan. Lyssnar på Sinatra svänger i svängarna. Take my lips, I wanna lose them. ASså man fattar ju inte varför den är kopplad till myten. Satan vad jobbigt.

Man är bara blå för att man inte vill vara sosse.

Jag är bara jag för att jag inte vill vara du. Venne är jätttestressad. Gud mina ögon. Mår seriöst jättedåligt men okej måsteeee gå imorong. HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0