wake me up

Fear is the heart of love. Nja. Jag har inget hjärta av kärlek har inget hjärta av nåt. Kärnkraft hela dagen, mysigt. Make sure she goes. Vill inte ha kärnkraften här. Vill inte ha världsproblem överhuvudtaget. Liksom lilla Japan, stackarna.

Hur vill ni göra arbetslöshetsförsäkringen bättre?
Vi vill först att man ska få 80 procent av lönen
och i framtiden vill vi
att man ska få 90 procent av lönen
om man blir arbetslös.

O
M
G

Jag vet inte vad jag ska säga. Herregud, Vänsterpartiet alltså. O m g varför jobba om man kan få 90 % av lönen om man blir av med jobbet? Shit nu minns jag varför jag inte är vänster. ÅH gud känner seriöst hjärtat pumpa i halsgropen av detta.

Djuromsorg

Djuromsorg handlar om att djuren ska må bra och få bete sig så naturligt som möjligt. Verksamheten inom djurskydds- och djurhälsoområdet syftar till att upprätthålla ett gott hälsotillstånd.

Såväl lantbruksdjur, sällskapsdjur som vilda djur omfattas av reglerna. Användningen av försöksdjur i forskning ska föregås av stränga prövningar. Vi vill också förfina, minska och ersätta användningen av försöksdjur. I EU driver vi på för att djurtransporterna ska bli kortare.

Det här är varför jag tvekar. Satans moderater. Man blir mycket bättre till mods av att läsa detta:


Djur
Vad tycker ni om uppfödning av pälsdjur?
Vi vill förbjuda uppfödning av pälsdjur.

Vad tycker ni om djurförsök?
Det bästa är om djurförsöken försvinner helt.
Men det här är en svår fråga
och nu arbetar vi för att djurförsöken ska minska.
Vi tycker också att alla produkter
som är testade på djur ska märkas.
Då kan du välja att inte köpa de produkterna.

Vill ni förbjuda sex med djur?
Ja, vi vill förbjuda sex med djur.

Vad tycker ni om långa transporter till slakt?
Det är inte bra med långa transporter till slakt.
Transporterna får inte vara längre
än 8 timmar.



Okej jag venne vart ag vill komma. Ville bara visa på min tveksamhet. Visa vägskälet jag står inför lix.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är när man nått den här punkten i livet man går in på miljöpartiets hemsida istället!!!!!

2011-03-20 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0