Just smiling sweetheart

My heart won't sing. Jag har ingen inspiration till nånting. Ska......... nog.......... säga........ hej då till den här..... ventilen. Euw råkade nyss äta en bit apelsinskal. Poor single mother. Allt talar för att det är så jävla synd om alla ensamstående morsor. Det är baske mig bara synd om dem som tycker det själva. Alltså allihopa. Hela satans bunten människor. Jag känner mig bara lite trött på människor! Fast jag vet inte varför. Egentligen bara min familj för de är så satans oförstående och kommer med sina äckliga frågor som om de inte redan visste att jag skulle svara nej jag har inte pluggat för jag somnade för jag är så jävla trött idag. Som om de vill få mig att erkänna för mig själv att jag faktiskt är dålig! Är ej bakis för er som vill veta. Men man blir trött när man kollat på film till 6!

Nej jag vet att min familj int evill det. ÅH JAG VILL BARA...... SLUTA SKOLAN!!!!!!!!! Jag har, för er som vill veta, knåpat ihop en ny spellista. Här är den. Subscribea eller dö (skämt). Det är en utveckling av en tidigare playlist med sån där musik.... Ni vet. Imorgon kommer Johanna hem. Bara ett statement lix.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0