People never learn from their mistakes

Hej? HEj? HEJ? Ja, hej. So I'm drinking breathing writing singing. Every day I'm on the clock. Nä jag är inte on the clock. Men jag vill att Bright Eyes ska komma till P&L, eller Siesta. Easy was it ever I don't know. Nej jag vet seriöst inte. Har min mind splittad i fem hoppar hit och hoppas det. Baby jag älskar när ni driver med fashions.

Apropå hej, motsats: hej då.
Hej då:




Saknar min klass. Saknar skogen, jag är seriös. Jag saknar skogen. I lördags var jag i Haga men det var ingen jävla skog där nu. Fucking snö överallt hatar snön. I CAN WATCH OVER THE WORLD. Nej men jag önskar att jag kunde. Jaja none of mina egna ord. Jag lyssnar på det som kallas pop. Herregud har aldrig känt mig så här töntig. Eler jag  vet inte, kan inte säga varför men det känns inte så bra. Så jag lyssnar pådet gamla vanliga lilla Patti lilla bob. Jag har ingen fantasi när det gäller musik längre. Jag har många gånger frågat mig varför folk ens läser det här för det är bara blaj betyder 0 = 0 och aaa venne ba tråkig text. Nu frågar jag mig igen. Det här var det tråkigaste inlägget ever tror jag.

Okej men för alla er som är intresserade har jag gjort en ny spellista. Asså här snackar vi visor. Här är länken. Ensamheten är arm och grå att vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0