och du måste va sjuk sjuk sjuk (ha ha ha)

You're the prettiest little girl I've ever seen. Från ett okänt avstånd hör jag min mobil ringa. Kul. Orkar inte gå och svara. Orkar inte göra nånting. Livet är en plåga. Skoja, men jag är jättesjuk(...). Jag tror att jag har gått och skaffat mig bihåleinflammation. En gång för ett års sedan eller en tidpunkt nära då drabbades jag av denna förfärliga sjukdom. Det var en mycket miserabel tid i mitt liv. Varje gång jag böjde huvudet bakåt kändes det som, för att citera mig själv "om någon slet isär mina hjärnhalvor och hamrade däremellan". Eller ja, nåt sånt. Så känns det nu också. Jag kan inte titta åt höger inte vänster inte ner inte upp utan att det spänner i ögonmusklerna. Hatar att vara sjuk. Och nu! Imorgon ska vi simma med klassen. Kul. Ska jag komma dit som ett äckligt monster med rinnande näsa och en ofantlig smärta i huvudet? Ja. Jag är tvungen. Är astaggad på yoga fast jag vet inte om det blir nåt med det. I may have broke your heart. Hehehe lyssnar på okänd artist som sjunger till lite pling plong. Ok ni bryr er. Nu NAncy Sinatra. Hon är rätt cool. Jag tror att jag överreagerar på min s.k. sjukdom. Tror ni det blir bättre om jag sover en timme eller två? Då kanske jag orkar yoga sen. Sri måste träna. Venne varför. Fanny har gjort en version 2 av Tim och den är så jäkla fin. Det var allt jag hade att säga. Hej då.

HEhe skämt. Är aldrig klar här. Har övervägt tanken att ge upp frukten för nånting annat, men vart skulle jag ta vägen då? Alla är så jäkla mobbade. Famous blue raincoat will play after the commercial message. Ok tack då vet jag. I boken jag läser... fel tempus kanske... venne har inte läst den på ett tag nu... pratar de i alla fall (!!!!!!!!!!!) om den. Den är bra. Hej. Alltså vet inte var mina ord är men jag finner ingenting i oändliga ord längre. Vad är ett oändligt ord? Du. Jane came by with a lock of your hair. Jag hittar hur som helst ingenting i det jag skriver längre. Jag vet inte vad jag skulle leta efter. HON KÄNNER INTE IGEN MIG. Jag känner inte igen mig. Genomlider en tid av självförakt men det är inget farligare än en förkylning. Ifrågasätter människans naturliga instinkt till tröst så som Moberg en gång gjorde "måste man jämra sig för att folk ska begripa att man plågas?". Nej jag vet inte varför jag skriver så här. Jag plågas inte av några ångestandar förutom mina egna och de skjuts (skuts <3) lätt ner med lite sömn. Jag skjuts lätt ner med lite sömn. Ok nu ska jag skjuta ner mig själv. Hej då.

BTW jag är 1. fascinerad av Ku Klux Klan och 2. rosenrasande (!) pga deras handlingar, 3. förundrad över dagens rasister och hur de tänker 4. satans arg på SD. Som många andra tidigare sagt sa Mrs. Pell i filmen att man föds inte med hat, man lär sig att hata. SD lär oss att inte acceptera människan själv. Oförstående människor inser inte att Sverige är inget Sverige utan sin mångkulturella... kultur. Gud hatar verkligen SDs äckliga politik. HAtar politik överhuvudtaget. Är anarkist. OK skoja. Inte ens ett ok skämt. Shut me up, oh come down. Saknar P&L. Och allmänt sommarn och festivaler. Blir chill på Siesta. HEj då nu ska jag sova. Säger hej då för tredje gången gillt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0