Kul tjej

Kan storbloggare, så kan jag.

1. Är du singel? Nej jag har en pojkvän i Yemen.
2. Är du lycklig? Allt är relativt.
3. Är du uttråkad? Nej jag har tusen saker på gång och jag gör det här testet.
4. Är du ledsen? Nej, gud nej!
5. Är du italienare? Nja... vem vet vem min mamma egentligen bazzade?
6. Är du gravid? Osäkert
7. Är du full? Om jag är
8. Är du en cooling? Nej inte direkt.
9. Är du från Irland? TYVÄRR inte!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jajajajajamensan! Firar 25 år om 1,5 år.

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det.............. beror väl på vad man klassar som kärlek
2. Har du nånsin blivit sårad? Men gud, bara en som inte kan känna känslor skulle väl svara nej på detta!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Nej jag tänker bara på guzzar.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Men vilken dum fråga. Ja okej. Ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, min kudde.
6. Har du haft en hemlig beundrare? kanske det kanske
7. Är du kär? Men kär, serri... Vem skulle jag vara kär i?
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja ett riktigt ståhej vill jag ha på min bröllopsdag!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Käääääääääärleeeeeeeeeeek
2. Hår eller ögon? Tough one! Hår tror jag.
3. Katt eller hund? Doggy


4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Va men jag hatar att kalla folk bästa vänner. Kan man säga en mix?
5. TV eller Internet? Gud, TV kan man ju kolla på Internet så svaret är väl rätt obvious.
6. Coca-cola eller Pepsi? Fanta
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? I LIKE IT WILD

8. Pengar eller lycka? LYCKA!!!!!!!1
9. Dag eller natt? Beror på!
10. MSN eller mobil? Oj..... mobil, självfallet!

9 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej för jag har aldrig provat.
2. Brutit ett ben? Nej faktiskti inte
3. Gjort nåt du ångrar? Nej jag ångrar inte nåt. Sajk, klart jag gör.
4. Hoppat Bungee Jump? Räknas den i Kungsan?
5. Ljugit för någon du tycker om? Lol klart jag har.
6. Ätit en hel tårta? Nej.....
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, förra veckan ex ramlade jag i trappan på Skanstull.
8. Gråtit när ett husdjur dog? Ja </333333333333333333 mina marsvin. Satan vad sorgligt det var.
9. Velat försvinna? Lol ja.

Skit
Vad såg du på tv sist? Cougar Town
Vems blogg läste du sist? Fanny, fast ingen uppdatering.
Vad åt du sist? Jordgubbar faktiskt!
Vem pratade du med sist? Mama.
Vad sa du? "Kom ska vi tycka om varandra, kom så får du kärligt kyssa mig, så som man plägar med dom andra, när dom brukar hälsar på hos dig. För det är rent på tok vad människan är snål med att dela med sig utav sympati, i denna värld som jagar amorösa mål medans kärlekslösa skaror drar förbi"
Vem ringde du sist? Josefine, fast bitchen svarade inte.
Vem messade du sist? Guzzen
Vad läste du sist? Vita bergens barn
Vem pussade du sist? Min pojkvän i Yemen
Vem kramde du sist? Min pojkvän i Yemen
Vem bjöd du sist på något? Eh........ Oj venne. Brorshan på juice.
Vad köpte du sist? Eh venne heller. Gud jag har ingen koll. Jo vänta! Kanske en semla på Tully's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0