I'm glad I didn't died before I met you

Think I was blind before I met you. Jag undrar hur många gånger jag skrivit den där rubriken här. Satans massa gånger iallafall. Öh otaggad tjej. Bra låt är det iallafall. Iallafall ska jag skriva några gånger till tror jag. Egentligen heter det nog i alla fall men venne pallar inte trycka på den där knappen. Kommer inte ihåg namnet. Ska duscha för jag luktar fisk. Nee det gör jag inte men jag luktar då inte gott. No place like home. NÄ så sant så sant.

I will follow you into the dark. Jag har så tråkigt och därför utforskar jag min egen värld bakom mina ögon. Där behöver vi inte pengar och där kan vi göra nåt vettigt istället för att vältra oss i självömkan. Tror ni folk var lyckligare när jorden inte stod vid gränsen till undergång? Allt det där som har med miljön och räddandet av regnskogar ligger och gnager i mig och jag undrar varför jag inte gör nånting. Jag undrar varför jag sitter här och skriver en massa skit som säkert egentligen ointresserade människor läser när hela havet går under. Är det mitt fel? Vilka miljöskador har jag orsakat? ÅH jag blir bara så jäkla irriterad på mig själv. Och på min omgivning. Venne varför. Är nog bara trött. HAr egentligen ingen rätt att ha åsikter om deras tänkande. Lix gyllene regeln hej hej hallå. Ja jag har i alla fall (!) kommit på vad jag ska skriva i min novell. Sen har jag inte kommit längre. Satan vad jag är dålig. Får ångest av mina egna tankar. Får ångest av mitt eget leverne.

HAr jätteont i armbågarna. Har jätteont i huvudet. Tänker för mycket på oviktiga saker och de ockuperar hela min satans tanketid. Vad är viktigt att tänka på? Vad är viktigt att skövla bort från tankarna? Varför har jag inga svarpå mina egna frågor? Varför kan jag inte rota längst in i huvudet och hitta ett svar likt 42. Ni fattar väl vad jag menar? Bra. Shut me up plz. Jag blir nu jätteirriterad på kött. Ibland hatar jag allt som har med kött att göra. Jag borde inte lägga mig i andra men jag hatar verkligen kött. Vill bara säga det några fler gånger så det verkligen går in i era hjärnor. JAG HATAR KÖTT! Jag vill bara att hela köttindustrin ska förintas, gå upp i rök, aldrig existerat. Jag är seriöst förundrad över köttätandet. Vad ska jag säga egentligen? Jag har också varit i den situationen där jag försvarar köttätare (OCH ÄTIT KÖTT) men nu... serri idag skulle jag inte kunna göra det. Äh andra dagar är andras val deras egna men idag känns deras val som mina och jag vill bara.......... vet inte. Sluta servera kött. Varför gör ingen nånting? Varför gör inte jag nånting? VARFÖR STÅR ALLTING STILLA? Okej jag vet att det inte gör det. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0