I'm driving in my car fast jag har ju ingen bil så nej

Fylleinlägg #1. E så jävla packad XD venne borde nog ligga på Maria ^^. Heh xD


Oh oh oh ooooh. Stjärnglans i i stjärnstoftet fast man kan inte se det härifrån för det som är bortom ditt öga det är ingenting som vi vet nånting om. Vem är det ens jag pratar om? Jag brukade se in i höstens skugga och skrika ut i bokstäver hur många år som låg mellan dig och mig. Lika många som ett kvalstertäcke har veck. New York is cold but I like where I'm living. Jag gör det va. Nja, skulle inte banga på flytt till England redan nu. Saknar redan mina vänner fast de är här. Tänker ibland att jag är där och det är jag ju inte. Nej det är jag ju inte. Det är synd. Sist jag såg dig såg du så mycket äldre ut. Sist jag såg mig själv kände jag mig så mycket yngre. Nu då är samma ålder fast det är år år år. Så många år.

Lyssnar på en låt som betyder du som betyder ångestframkallande varför skriver jag som om jag vopre deprimerad eller kär? Venne. Venne ens vem det är jag skriver om. Person X har inget namn är oidentifierbar. Genomgår kanske en identitetskris fast vad vet jag? Jag vet ingenting förutom det jag vet. Tänk vad mycket det är som man inte vet. Jag vill veta allt som går att veta. Allt. Fast kommer jag nånsin göra det? Nej jag är för lat. Du och jag är inte samma. Jag fascineras av identitetskriser. Tror att jag själv är en enda stor identitetskris. Är jag idag imorgon jag fast inte samma. Bara om hon låg här tätt intill mig, kan jag bli den jag var igår. Ja så kan det vara om man har otur eller var packad igår. Har jag otur eller var jag packad igår? Skulle önska att jag kunde svara nej på båda men första är tveksam. Packad? Nej. Otur? Har vi inte alla otur? Jo. Har vi inte alla otur som föds? Har vi inte alla tur som föds? Eller så har vi varken eller och är stela platta raka räta plana som kommunisterna och deras lönefördelning. (Nej jag tycker inte om kommunism. Eller så är jag smygkommunist som du är smyghomo och skrattar så mycket ÅT kommunism för att jag inte vill vara så. Okej det var ett skämt.) Vilka har tur och vilka har otur? Skulle säga att svaret på alla världens frågor är beroende av X (X=individen) för vi väljer själva vårt öde. Buddha har viskat i mitt öra hela natten.

Borde sluta skriva om sådant jag inte vet någonting om. Imorgon ska jag simma, och DET mina kära vänner, det vet jag nånting om. Nu får ni fundera på livet själva. Hate ya but I need ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0