I find it hard to love you girl when you're far away

Albert säger attjag ska haffa hans lillebro.r Äckligt. Ok tack till anonym gå in på miljöpartiet. Jag gjorde det nu. Det var kul där, man mår bra. Fast! Jag gillar inte Maria. Hon är inte fräsch, chillar på flyget till Helsingfors varje vecka. Man ba HALLÅ?!?!?! Nej så reagerar man inte fast det är inte så kul att höra. O M G miljöpartiet har en paragraf för vart djur! Älskar er. Fast nej, så gör man inte det. Blir glad av att läsa det som står där, men sen så ba nej. Inga betyg... Venne nu när de är ensamma utan vänstern så kan jag ej säga nåt mer som jag inte gillar. Nej. JAG HATAR POLITIK. Hatar freakin åsikter. Hole in stomach. Hatar facebook. Mår jätteilla är jättemätt har simmat jättelångt.
Det här är min bror.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0