I come following you.

Våren citerar Dylan och säger "I couldn't believe after all these years, you didn't know me any better than that" om snöfallet igår. Det kommer aldrig bli vår, chill. Insåg att jag är jätteful i videon men aja, orkar inte bry mig. Det är synd att poeterna är döda. Det är synd att bra är feminister eller i ett aktivt motstånd mot alliansen eller både och. Det är synd att man måste göra motsatsen för att sticka ut. Vi har inga mellanting. Venne orkar inte bry mig. Mitt finger har iallafall övergått från att vara ett rött klot till en gul/grön - röd asteroid. I'm not sleepy and there is no place I'm going to. Vill seriöst åka till den amerikanska södern och jobba i ett rasistkafé marry the first boy who makes you laugh och sen inte tänka på en karriär överhuvudtaget. Eller så vill jag bo på Jamaica. http://www.projects-abroad.se/volontarresor-lander/jamaica/
Let me forget about today until tomorrow. Även om vi inte kan lösa alla de sociala problem som finns på det moderna Jamaica, gör vårt arbete skillnad för ett stort antal av dessa barn. Men detta arbete vore inte möjligt utan våra volontärer. Jag vill åka hit. Futuristiska skyskrapor, hippa nattklubbar och en modern infrastruktur vittnar om en stark framtidstro. Under ytan finns dock Kinas traditioner och kultur kvar, såväl som en desperat fattigdom. Herrå Sverige!!!!!!!!!!!!

I would not feel so all alone, everybody must get stoned. Aa alla måstere. MEn nu ska jag läsa lite mer om uthållighet och anaerob och aerob och sånt där kul. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0