Festen är över vilka är vi?

Känner mig som en lusfisk sprattlar omkring och försöker undslippa. MEN NEJ. Känneeer mig elak venne varför. Trevlig kväll igår med två gamla vänner, gör gamla saker som flaggspelet pratar om livet. Riksgrupp fin familj. SKulle inte direkt kalla detta fint. Ett luddigt hål med sträva väggar. Ludd kan vara strävt. Sånt där gammalt äckligt ludd som bildas på gosedjur. Sådant är mitt djupets väggar klädda (grammatik). Inte så bekvämt. Du vill att allt som händer dem ska hända oss det händer ingenting. Tiden den står still i ett land där allt ska hända. Skulle vilja påstå motsatsen men jag vill ju inte ljuga. Satans människor ställer en massa krav. Överväger en tro på att vi inte är skapade av Gud eller att Gud är Satan.

TIDEN STÅR STILL I DET LAND DÄR ALLT SKA HÄNDA. MAN FÅR ALDRIG SOM MAN VILL MEN OJ VAD VI KAN HÅLLA PÅ JÄMT, FAST VI DARRAR IN I MÄRGEN. VÄLKOMMEN TILL SVERIGE.

Slänger bort varenda sida som pappersflygplan. Om vi bodde i ett pappersflygplan segla till ett slut  ett tvärt slut. Louise Larsson lyssnar på Oskar Linnros. Världen rasar samman eller lever ett annat liv. Nu Daniel Adams-Ray. Någon nämnde hans skivomslag undrade varför det är så jävla gay? Jag undrar detsamma. Det är verkligen fult. Ännu värre är omslaget till Gubben-singeln. Herre min skapare inte okej. JAg tog en freakin kula förej. Ser verkligen inte fram emot att se gubbarna på ALLA satans festivaler jag ska på. Nej tyck vad ni vill men jag gillar inte deras fakkin music. Nä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0