DUdudududuuuuuuuduuuuuuduuuuu

Anonym förmodligen Josefine eller Sanna sa lugg! Jag säger ja okej. Men när? När ska jag ha tid att klippa mig? När ska jag ha tid att leva med den här jävla skolan? Det är därför jag har bestämt mig att byta till Globala efter året. Det känns rätt bra.

DJÄVULEN MED SVANSEN ÄR NOG MED I ALLIANSEN
JAG
HATAR
NYA
SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG VILL DÖ JAG KOMMER BARA LÄSA TRÅKIGA KURSER ÅHHHHHHHHHJ AG VILL LÄSA NÅGOT KUL. HEJ DÅ BILD JAG HAR 200 POÄNG ATT VÄLJA, ALLTSÅ SPANSKA FYRA OCH FEM OCH FYSIK B?? VARFÖR? VARFÖR VILL NI DÖDA MIG? ALLIANSEN VARFÖR VILL NI DÖDA OSS ELEVER? JAG TYCKER ATT DET ÄR ETT HELVETE NU, JAG GÅR PÅ KG JAG HAR RÄTT ATT SÄGA ATT DET ÄR ETT HELVETE, SKA NI GÖRA DET ÄNNU VÄRRE? JA. FUCK YOU ALL. FUCK YOU HARD. NI KOMMER FÖRGÖRA MIG JAG SKA FAN INTE BO KVAR HÄR EFTER GYMNASIET OM MAN MÅSTE VARA SÅ HÄR JÄVLA SERIÖS. JAG ÄR EN BILDARE I SJÄLEN. INSE JAG TÄNKER INTE LEVA PÅ GATAN. JAG VILL... JAG VET INTE VAD JAG VILL JAG VILL BARA........ JAG VILL BARA DÖ. hatar Sverige. Hatar alla röstberättigade. HAr jag någon rätt att göra det när jag propagerat för det här forever? Nej. Varför vill ni döda oss? Varför fattar jag ingenting? Det finns seriöst 5-6 kurser att läsa till tvåan på globala. Jag kommer nog börja gråta. Känner tårarna bränna bakom ögonlocken jag hatar att vara svensk att få en seriös utbildning när jag bara vill flumma och rädda världen. Chill soft att jag aldrig kommer göra det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är din stalker. Du vet inte vem jag är.

Jag älskar dig Louise Larsson.

Klipp lugg.

2011-04-01 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0