back in the game

Tänker arga tankar om hela jävla etablissemanget. Eller så var det aldrgi jag som gjorde det. Abra däremot, hon gör det. TRBNGR CHAPMASTER 666 - turbonegro. Turboneger. Muhammad Ali. Kanske inte turbo. Kanske inte neger heller. Ingetdera. Alltså bara meningsutfyllnad - skulle inte säga att det är ett ord. Ska borsta tänderna och raka benen så är jag inte längre lika äcklig. Always did a favour but never took an order. Nej fy fan. Såg en bild saknar en plats (Jersey) saknarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ere fäst lr? Taggad på å supa. Sajk är taggad på en dusch och en tandborste. Jag tänker klämma in att jag vill borsta tänderna åtminstone 2 gånger till. Ni får stå ut med mej. E kanske jobbi nu, men i slutändan kommer ni tacka mej för allt ja gjort. Aaaaaaah shit. Orkar inte slynrösten.

Om jag borstade tänderna kanske jag skulle bli lite fräsch. Kanske skulle få lite fler vänner. Kanske. Kanske. Kanske.                               dfllllllllleeeeeeeekgiotookdkdekdkkdoeoeoejkgjtgjriejwnjfkforoeoeoekdkkdkdoeigjgäa¨vfldw,oekgoaewqpl. Looking at you looking at you. JAg göre serri. Purple heart my ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0