studiebidrag??????

Nu är det fest. 14 % batteri på datan kvar. 14 minuter kvar innan jag ska sätta på mig mina skor och gå till tuben som tar mig till thaihoran. SEn ska jag till landet med mina fräsiga vänner. Tjitjoho fekke. Vi ska hälsa på Albert. Okej jag kommer vara FETT rik efter sommaren. Ålderdomshemmet ba chill kom och jobba varje dag så jag ska jobba 6 immar i veckan istället för 2. Fest. Nu blir det lite cash cash cash cash cash cash till England. Räknade ut att  NU jag har cirkus 15 000 kronor med mina outhämtade månadspengar. ASSÅ är inte det hur coolt som helst? Jo. Jag är stenrik. FEKKE FEKKE FEKKE. Det är ju 2 månader kvar. Ska väl chiklla lite på gården och plocka kottar i utbyte mot det vi kallar C A S H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0