lalalla

Allt går så jävla fort och nu e klockan halv 7. Var uppe 8 i morse och simmade. Fett ovärt. Kunde lika gärna gått upp 10. Fuckar ur på fucking arbetsgivarN. 1. Hej kom 11. 2. JAg e där 11. Ingen e där. Fuck. 3. Åker hem. Kollar hemsidan. Där står det 12. 4. Jag e där 12. Ingen e fortfarande där. 5. Halv 1 ringer horan och säger att han trodde att jag skullle åka imorgon så det inte skulle va nån som jobbade. Fuck him. Jag sa 130340 gånger att jag skulle komma på tisdagen. 6. Jag får vara SJÄLV med personalen (som e fett läskig) och 10 gamlingar på skansen. Lol på min äckeldag. Sen sov jag. Nu ska vi ha fest fasdt min mamma hitta spriten. Fett ovärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0