don't think twice it's all right.

Nattinlägg fylleinlägg sjukinlägg fan alla jävla inlägg tillsammans. Det snurrar i mitt huvud fast det var för att jag hostade. Jag är inte så full. Bara lite. Nu var det någon som smsade. Ointressant sms. Idag slutade vi skolan. Jag försökte räkna ut mitt snitt, fast sen glömde jag ett betyg. Då var snittet 17.7, innan det glömda betyget. Jag är nöjd. 2 år kvar. JÄVLA massa år kvar. Varför kan du inte bara svara? Jag vill dö.

Jag fick blommor. Så jag började gråta. Fan jag vill inte lämna det här. Jag borde verkligen inte göra det. Jag måste. Nu kommer jag börja gråta igen. E så fucking trött på att gråta. Jag håller på att kvävas. Nu hostar jag igen. FAN varför kan inte jag också älska? Skithål. Skitliv skitstad skitfolk. VAR ÄR DU?på tre dagar har jag fyllt hela bloggsidan med inlägg. Ovärda inlägg. Fuck bloggen. LOL nej jag älskar bloggen. I am a man of constant sorrow. Nja. Nu ska jag nog sova. Eller vill ni veta lite mer? Det får ni inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0