kgsdfxc

Vill dö. Har aldrig mått så här dåligt. Lyssnar på Evert Taube och myser under täcket. Saknar Peace fett mycket. Känner mig så ensam här. Vill du bli mitt hjärtas kung? E fett taggad på brittfest. E fett otaggad på Britta. Hon stör mina tankar så mycket. Lisa är fucking hemma det är helt sjukt. Asså vafan e det här. Uteblivna saker ba strömmar så onödigt nödvändigt. För att inte livet ska spinna för fort så vi utelämnar det viktigaste. Störst av allt är kärleken skriver någon i Korinthierbrevet. Är trött på att det är utom räckhåll men snurrande snurrande snurrande runt runt runt. Det är som att vara fucking lemlös helt onödigt. Caroline says. Jag vet inte vad hon säger. Det gör så ont att nåt så nära kan vara så långt bort. Ja det gör det. Jag är trött trött trött nu sover jag nästan. Febertrött. Ovärd trötthet. Imorgon ska jag träffa Albert <3<3<3<<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0