big black beautys

Haha läser världens roligaste blogg. Skrattar högt. Orkar inte mer. Den är för rolig. Lyssnar på Jens Lekman och mår bra. Jag är verkligen ful idag. Det känns bra. Mitt rum är iallafall rent och fint nu så jag vet inte, nu kan jag titta på det istället för på mig själv. Mina föräldrar kommer dö av häpnad när de ser det RENA rummet. Jag tror seriöst att det är första gången i år jag städar det så här noggrant. Sjukt. Jaja vill åka till England nu NU nu nu nu NU nuNU fast först vill jag till Emmaboda och alkoholen. Okej det sista var tyvärr sant. Pallante nykterbritta längre. Britta är en hora och ska hora sig hela helgen. Hatar honom. Fuck Britta. Stefan Sundström har lite problem med svensk grammatik och sjunger om sin parasoll. SIN parasoll. Japp så kan det vara ibland. På väg hem från simbassängen köpte jag en naturdiet för jag orkade inte köpa nån seriös mat. Höll på att skämmas ihjäl vid kassorna. Men ok. Sånt är livet. Den var äcklig och dyr och jag blev inte ens mätt. Ovärt. På min cykel finns ingen skön sadel. Det är rätt synd. Jag har seriös smärta nu, både fysiskt och psykiskt. Jag kommer aldrig vilja sätta mig på den där äckliga rosa cykeln igen. Fuck bici. Det är ingen cowboy i mitt hår. Ne det var väl tur det. När jag var och simmade idag tänkte jag på en sak. Eller när jag satt i ångbastun. 5 big black mamas satt med mig och ALLA skrubbade sig. ALLA. Och det var inte en vanlig skrubb, det var fan den mest intensiva skrubben jag sett i hela mitt liv. Man kunde nästan se huden rivas bort. Sen var vi i duschen. Cirkus 10 pers duschade. 5 big black mamas. Big black mamas skrubbar. Ingen annan gör. Är det pga den intensiva skrubbningen de har så smooth skin? Asvärt i så fall. Big black beautys. Vill också. AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH nu ska jag dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0