Freedom is just another word for nothing left to lose.

Hallå. Hej. Nu har jag kollat på Morden i Midsomer för första gången på typ 2 år. Asså älskare. Älskar Barnaby. Kenza skriver om klamydiapoolen. Det var typ det roligaste jag läst. Josefine är jättevaskad och äter knark. LYssnar på den längsta mannen på jorden. Coolt. Har inget mer att säga om det. I övermorgon är det fiskivalen!!!!!!!!! Jag är tAgGaWD_tJeJ_94!!!!!! Snart ska jag nog sova lite. Är lite trött. Är rätt snygg. Länge sen jag la upp bilder på mig själv. Det är nog nåt jag borde börja med. Dontcha agree mateys? Jag e katt. Belle & Sebbe säger att man kan koncentrera sig på de man älskar. Värt. Älskar bara dig bloggen. Du och jag. You're worth the trouble you're worth the pain you're worth the worry I would do the same if we all went back to another time I will love you oveeeeeeer. Japp. Belle du är mitt enda hopp. Din röst har förstört mitt välmående så många gånger men gör inte det nu. Nej, gör inte det. Feeling good was good enough for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0