Utkast: Juli 13, 2011

Orkar ej det här. Väntar på min macka som aldrig blir klar. Livet blir aldrig bättre än så här. Försvann hon i mängden av alla som längtade hem? Ja jag vet inte. Jag vet inte var du tog vägen. Jaha. Så var man ensam igen. Det är inte lätt det där. Nån säger att man inte kan missa Bob Dylan. Det kan man inte. Han är dålig. Mjölk med passerat utgångsdatum, det är vad han är det är vad han är. Världens godaste - äcklig. Jag ser tre första bokstäverna tror det är någon annan jag ser inte så bra i mörker. När man är trött är det så jväla mörkt. Ensamheten är arm och grå att vänta på. Kan den väntas ut väntas bort så vi slipper det här. Är så jävla trött på att vara sjuk och trött. Livar upp mitt liv med godis. Kurt Vile har sin baby's hands. Fuck him. Jag har inte det. Ibland åker de iväg. Nu åker de iväg. Ja jag är lycklig ändå. She's got everything she needs she's an artist she don't look back. Tänk om man va sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0