Om imorgon inte kändes så oändlig är ensamhet ett ord som inte finns

Svår tjej lyssnar på svår musik och ska kolla på svår film. Hipsterdag med farmor och farfar. Ascoolt. Pallante mer. Imorgon ska jag vara svår på stadsbiblioteket med Mats Söderlund och andra svåra bros. Jag vet inte vad det här är och jag hatar att vara förvirrad. Älskar Daniel, speciellt näär han spelar fin musik.
En gång är det fint med Fréhel och Tiersen samtidigt fast när man minns glömmer man också. Sad-eyed lady of the fucking lowlands. Ungefär så e man. Eller man och man fuck generalisering. Livet går vidare utan fortsatt lättsamhet. Nu får det vara nog. Åter till svårlolzor. Jag undrar när man ska sluta tvinga folk ut ur grupper och från normer och låta oss vara. Feministskit och borgarsvin. Vi är lika dåliga. Lika onödiga. Waiting in line for their geranium kiss. Geranium kiss. Sad-eyed lady should I wait? nä det är oklart. Mina arabiska trummor slår väl lika fort som trumslagaren känner för att slå. Det går för sakta. Jag är för otålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0