Oh sweet nothing nada nada nada mada mada prada

Musikåret 2010. Det var ingen jävla musik någonstans. Sweet nothing. Tittar på röken som en förtrollad. Lou Reed gör poesi som ingen annan. Gör poesi. GÖR.  Vi Lever den.  Here she comes. Patti Smith gör så vi håller oss levande i andra världar än den där. Stockholm blir aldrig min stad. Pratade med Sana banana i natt och knarkade rökelser. I dream of Jeanie. Nej jag drömmer om den. Bauhaus (Bouhouse1!!!!!!!!!) har fina skivomslag. Sjunger om Andy Warhol står det fast jag tror att det är Bowie. Nu ser jag. Det var en cover... eller nåt? Nej samma röst. Jag tror Limewire har svikit mig. Sjunger om Ziggy gör de också. Alltså inte Limewire. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0