HONEY I LOVE YOU

DOWN IN ALBION THEY'RE BLACK AND BLUE BUT WE DON'T TALK ABOUT THAT. Refererar till ett inlägg längre ner. Åh gud den här dagen är den värsta nånsin. Det är lördag jag har sovit. Det är lördag jag har inte gjort nånting. Det är lördag klockan är halv 8 och jag dricker te och äter nybakat bröd. Det är lördag jag ska fan sova lite mer nu. Det är lördag jag fnissar så åt gårdagen. Honey I love you like the summer fall. Omg vill verkligen inte här längre. Vill ba därrrrrr sluta. Omg Mando Diao - MTV Unplugged bästa idag. Inte så svårt att ta hem den titeln, äh men fan.

Jag har en tröja med en katt på. Trodde det var valar.
okej det här är inte en seriös bild, den andra är. Kände mig dock tvungen att lägga ut den ändå- och den andra. Ba love it. Voldemort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0