haha skolan. FEST

Jag läser min blogg. Den har damp. Det är den enda värda bloggen att läsa. Hatar allas bloggar. Alla är så uppstyrda. Men idag började skolan. Haha det var fest. Jag lolade. Alla hade ångest. Sen fikade jag med språkarna. Älskar språkare. De pratade om ost på franska gav vägbeskrivningar på spanska rabblade deklinationer på latin och beklagade sig över att tyskagruppen skulle slås ihop med treorna. De är festliga. Språk hit och språk dit. Vem bryr sig? Jag saknar kemin. Seriöst. Jag vill läsa fysik. Fysik kemi aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Dör. Jag är seriös. Låt mig  va. Britta kommer till Stockholm ikv. Idag har jag: varit i skolan klockan 9, träffat språkarna och varit svår och idag ska jag: köpa kläder med Amanda, säga hej då till Miranda, ha middag med Manne och Lisa och sen ska jag träffa Britta. Det här är fakin sjukt. Förstår inte hur jag ska hinna. SKA TA MED MIG MIN KAMERA OCH FESTA. JAg menar fucking allvar. Speciellt med min twitter. Det är seriösa grejer. Nu kommer nog Amanda snart hoppas jag. Pallar inte va här. Det är män i fönstret. De var där i morse när jag hade duschat. Det var fest. Jag ville dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0