eh igår 22.30

Blogg.se kände inte att jag skulle skriva klart mitt inlägg så jag gör ett nytt. Livet är galet det slutar ju aldrig snurra. Igår var det fett fest. Britta haffade stylist. Jag var grön. Jag flög. Det var najs. Idag var jag hemma hos Petter och tittade på O.C. Det var festligt som satan. Nu lagar jag mat e hungrig. Saknar John. HAhaah Josefine vet. Okej det var lol igår jag har verkligen ingen koll på mitt liv längre. Men det är fest. Saknar redan Britta. Han är alldeles för söt. HEhehe ska träffa lisa snart också. Asså för första gången. Jag e taggad!!! FUCK DET HÄR. Jag orkar inte längre. KAn du inte bara komma hit? Jag vill mysa. Haha. Skoja. Eller? _Nej. Jag skojade inte. JAgvill mysa. Var e Daniel? Här e lite fest från återträffen. Orkarinte skriva nåt mer om det.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0