natti

Varför är inte jajg hög? Klarar man av det här gör man det. Jag gör inte det jag är inte med i seriemördartidningen. Meeen det är  oklart det här mitt snurrar i skolan jag har ingen skola jag saknar dig. Jaha men det är du. Varför är ja ginte i london. JAg saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag skanar dig. Varför är jag itne i England nu? FAKKIN hatar det hår stället. Det suger att vara här. Det suger att vara jag. Det suger att alltid älska fantasin. -hatrar fantasivärlden där vi typ inte hr byggnader en skog kansek eller nåt åsnt som mann inte lägger så mycket märke till. Tänk om ja va hög nu. Jag vill ha cigg. De är slut. Jag är slut bright eyes spelar ändå jag somnar nu. Natti. HEj då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0