KUL

Nu har jag tråkigt igen. Ska göra liztan. Den underhåller mig. 

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Inget värt att nämnas förutom Petters fniss och där jag bor.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOV

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Stod i köket tänkte ska jag koka te? Kom fram till ett nej. Orkar inte.

Det sista du sa högt:
Herrå vi hörs imorgon.

Det senaste någon sa till dig:
Herrå vi hörs imorgon.

Vad har du druckit idag:
Vatten. Alkohol. Det sista var ett skämt. Har druckit juice som smakade ägg.

Vad var det senaste du åt:
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh macka på gilda.

Vad var det senaste du köpte:
Gildamacka.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Alla

Vad är det för väder hos dig nu:
Typ kallt? Venne. Det börjar bli höst. Underbart helt seriöst

Godaste glassmaken:

Still still hallonsorbet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Vad fan är kärlek?

Sover du tungt:
Ja inte ens bomber väcker mig. Har provat. Bor i Afghanistan.

Drömmer du mardrömmar:
I en lagom mängd.

Trivs du med ditt jobb:
Jag har vaskat jobbet så jag trivs.

Favoritklädsel
INGAAAAAAAAAAAAA

Favoritlåt just nu: 
Just nu. Oklart. Bob Dylans dikt om Woodie Guthrie, det är ingen låt men whatever den är fin ändå. 

Vad ser du om du tittar till höger:
Orkar inte vända huvudet men garderoben står där.

Vad gör dig glad just nu:
Men min låtsasvärld. Den äger.

Vad ska du göra härnäst:
SOVA.

Höger eller vänsterhänt:
Höger eller båda. Äter knas men e högerhänt. Fortfarande

Humör just nu:
När natten faller trängtar mitt hjärta efter dig. Det är en bok men det är så det är. A.

Favoritgodis:
Eh frukt

Kläder just nu:

Linne.

Sommarplaner:
Sommaren dör nu men brittfest!!!!!!! Och tältning.

Hur många kuddar sover du med:
Banan.

Spelar du något instrument:
Nej men idag insåg jag att jag saknar min xylofon

Morgon eller nattmänniska:

Egentligen morgon men nu är det natt och sommarlov och då är man ingetdera.

Vad är viktigast för dig:
Vafan e det för fråga? Min låtsasvärld.

Är du kittlig:
Tyvärr.

Snarkar du:
Lol tyvärr ibland. Men whafan det går i släkten. 

Äckligaste insekten:
Mask? Ingen insekt. Synd. Äckelinsekten igår. euw

Längtar du mest efter just nu:
Haha skolan nästa år. Saknar den som fan. MEN JAG LÄNGTAR EFTER DIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0