jag muckar gräl med allt det där jag också vill men inte törs

I figured I've lost you anyway, why go on? What's the use? Vet inte. Ingen jävla use. Det är så lite man vet om andra människor och det fascinerar mig hur lite min mind är exposed. Allt varar så jävla kort. Det är kul eller synd. Svårt att avgöra. Jag mår dåligt av att vara med sånna som människor. Tänk om man inte hade några vänner vilka betyg man skulle ha! Skulle springa efter men trampa snett. Tänk om man alltid trampar snett. Jag tror att jag är en snetrampare en snetändare en snevriden själ en sneskjuten hjärtesorg. Jaag vet inte vad det jag skriver betyder men det betyder det jag känner. Jag vet inte vad jag känner men jag önskar att du gjorde det. Jag önskar också att jag inte tappat mig själv i avgrundsmörkret och att jag vid det här laget samlat mig. JAg kommer aldrig samla mig. Jo. Kjolen jag köpte var för stor. FML. Ibland gör man ingenting men det blir fel ändå. Det blir alltid fel när det handlar om kärlek. Det finns ingen rätt kärlek. Hatar kärlek. Älskar kärlek. Det blir alltid fel när det handlar om dig. Jag ska sluta prata om mig själv eller om någon som inte existerar. Fast eller gör det. Jag vet inte vem någon är och det är synd. Hej då nu är jag deppig enough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0