En evig liten kort minut du och jag med lampan släckt

Så fort jag sänkte min gard och började äta fisk höjdes mina betyg. Kan vi dra en slutsats? Ja, döda djur ger bättre resultat. Eller nåt sånt. Jag talar om min generation. Jag hatar min generation. Vill du bli mitt hjärtas kung? I veckan ska jag baske mig ta med mig kameran någonstans. Den är död och jag är död. Vi är alla döda. Mår skit, största finnen. Hahahahahaha tyvärr gäller det inte mig, men micahs.blogg.se. Härlig tjej det. Funderar på att gå och lägga mig. Är på humör för att filosofera. Det var jag igår också. Då blev det vackra filosofiska ord. Hej då. Nu ska jag lägga mig i sängen och tänka på livets liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0