http://open.spotify.com/user/fjolzor/playlist/4YjJrJVswWx6tbdO52fdSC

Är jättejätteglad. Har en biljett till EmmabodA!!!!!!!!!!!!!!!!! Har taggat galet med Skåne. Fast liksom fett lång tid kvar. Fanny vill köpa tält nu. Vi ska ha unicorns på tälten. Don't you dare stjäla idén! Asså Camp Unicorn FTW fellas. Idag, kära vänner, började vi 12 och slutade 2! Det var så jevla skönt. Fast nu ska jag skriva på min äckliga analys. Hehe LOL kommer aldrig bli klar. Har simmat idag! Nu vet ni. Den här låten är jättebra fast alltså det är ej mr. Dylan och en jättekonstig video. Men jaja. Imorgon har Amanda OCH BARDIA (!!!!!!!!!!!!!!!) lov. Är så himla himla avundsjuk. Imorgon ska jag spendera min dag och kväll med analysen av fucking Dvärgen. Hatar Dvärgen. HAtar svenska. Nej ok förlåt en lögn men.... Analyser.  EUw. USCH! En rund säng!

Kommentarer
Postat av: JOSÉ

alltså omgggg hatar äckliga analyser. vi ska skriva en jätteäcklig komparativ analys jag hatar svenska just nu!!!!

2010-10-26 @ 19:15:43
URL: http://onehundredandthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0