I LOVE YOUR FUNNY FACE, YOUR SUNNY FUNNY FACE

I fredags kom 3 m8Z och bakade. Sen kom 2 m8Z och åt. Sen kom 1 m8 och sov. Mysig kvkvkvkväll. SEN igår lördag värsta cutdagen. Vaknar och ba nej orkar inte är så himla äcklig. Slänger ut Johanna och Axel och träffar Barreeee. Det är cpkallt ute och han hittar inte någon jacka. Sen flyr jag barret och irrar omkring i jakt på Berns. Hittar Berns och en vilsen Louisa som jag dumpar vid las chicas de mi clase. Står med Frida och Amanda samt Amandas alla fräna vänner från Franska och fryser ihjäl I VÄNTAN PÅ OSKAR LINNROS. JAG OFFRAR MIN KROPP FÖR OSKAR LINNROS. Kan inte förstå det. Jaja han är helt ok iallafall och spelar 17 år och det är jättefint och efteråt hittar vi en jätterolig automat. Woho. Sen missar vi bussen och går särlångt och det är skitkallt. Johanna kommer till mitt casa och velar mellan fashion outfit och en lite mer allmän outfit och kommer fram till att det är nog bäst att inte vara så fashion. Sen åker vi till Alby till Julia och möter Maya, Albin, Frank med vänner och Albin är redan så jävla mysig. Det är fett med kul, fast när vi kommer fram till Julia är det bara en massa b-rudar och asiater där. MEn mene menemenne det är rätt kul ändå för vi hittar normala människor bland alla andra. Så det är fett med kul, sen ska Albin hämta Petter och han kommer tillbaka gråtandes med en nedslagen Petter. Äeheheheeeeeeeeeeh vet ej vad jag ska säga det var bara så hemskt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0