Kattstyrka

Engelsmän gillar särskrivning. Jag gillar inte särskrivning. I morse vaknade jag 07.45 och började 08.30. Det var itne så kul. Håkan-biljetterna är slut. Woho.

JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS! JAG FICK MVG PÅ MIN ANALYS!

Så jävla bra tjej. Mamma gå och lägg dig nu. Imorgon är det fredag FETT skönt. Orkar inte. Är så jäkla sjuk. Fast fan vi har gympa. Jag vågar ej inte vara med. UHHHHHHHh. MEN MEN ska träffa min kära vän Guvef imorgon. Woho!!!!!!!!!!!!!!!!

Johannananana hälsade på i mitt hem idag










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0